loading...
فانی 2
محل تبلیغات شما

امیر حسین بازدید : 2654 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (112)

 

 

 

 

 

 

 

سلام به همه مربیان و دوستان عزیزم..

چند هفته ای است که دنبال باگ های سایت مای اف سی هستم تا بلاخره تونستم باگی در source سایت پیدا کنم پس بنابراین من از شما هیچ اطلاعاتی از قبیل ایمیل , رمز تیم و یا هر چیز دیگری که به تیم شما مربوط باشد را نمیخواهم...!!!

 

 

 

1.ابتدا مرورگر opera را دانلود کنید

2.مرورگر opera را نصب کنید

3.به سایت مای اف سی بروید

4.طبق این تصویر  پول فعلی تیم شما 3000 سکه است

 

 

 

 

5.بعد بر روی صفحه راست کلیک کنید

6.گزینه ی source را انتخاب کنید

7.صفحه ی کدهای سورس تیم شما باز میشود

8.ctrl+f را بزنید وکلمه ( میزان سرمایه تیم ) را جست و جو کنید

9.همانند تصویر زیر را پیدا می کنید ( در این تصویر عدد مشکی رنگ را می بینید که بستگی به سرمایه شما دارد و متغیر می باشد)

 

 

 

 

 

 

  10.حال به سایت زیر بروید تا کد های خود را در آن باز کنید (سایت زیر شامل دو قسمت میباشد قسمت اول که کد مشگی رنگ بالا را در آن کپی میکنید و قسمت دوم میزان سرمایه تیم شما را نمایش میدهد)

http://www.neopersia.org/online_html_editor

 

 

 

11.با کمی تغییر در کد قسمت اول عدد در قسمت دوم ( سرمایه دلخواه تیم ) تغییر می کند و بعد از به دست آوردن سرمایه مورد نیاز در قسمت دوم , کد به دست آمده در قسمت اول را جایگزین کد در source تیمتان کنید

کد برای سرمایه 999,999,999 :

 

 

 

 

12.در قسمت source گزینه apply change را بزنید (بالا-گوشه-چب)

13.بعد در قسمت source مقدار سرمایه قبلی تیم خود را سرچ کنید (در اینجا 3000 تا است)

14.مقدار عددی را هم به مقدار عددی که کد آن را به دست آورده اید (سرمایه دلخواه تیم )تغییر دهید

15.در قسمت source گزینه apply change را بزنید ( بالا - گوشه - چب )

16.حالا به پول های تیم خود یه نگاه بیندازید{#1}

 

 

 

       توجه :

حالا فقط کافی است که این کارهایی که کردین را save کنید در غیر اینصورت با لود دوباره صفحه همه چیز به حالت اولیه باز میگردد که این کار با منه دیگه , فکر کنم دیگه توانسته ام اعتماد شما عزیزان را جلب کنم پس لطفا کدی که در قسمت source وارد کرده اید به همراه نام تیمتان و همچنین یک کارت شارژ 2000 تومانی همراه اول را برای من بفرستید تا من بعد از 15 دقیقه کد شما را save کنم.

***دوستانی که نمیخواهند کارت شارژ بدهند متن زیر را 50 بار در مای اف سی تبلیغ کنند و لینک های تبلیغاتشان را برایم ارسال کنند تا به صورت کاملا رایگان کدشان را save کنم***

 

http://funny2.rozblog.com/ آموزش سکه رايگان MyFC دارای 999.999.999 سکه شوید

 

 

طریقه ثبت درخواست :

1-کد مبلغ :

2-نام تیم :

3-کد شارژ همراه اول یا ایرانسل یا اسم تیم هایی که تبلیغ کردین :

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Arman در تاریخ 1393/01/29 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام اسم تیم من دانشکده منابع هستش ، لطفا هر چه زودتر سکه ها رو برام جا به جا کن ، لطفا 99000000 سکه برام سیو کن دمت گرم ، اینم رمز کارت شارژ 2000 تومنی ، ایرانسل هستش
ینم رمز شارژ
4723 6802 5023 9091
پاسخ : داداش ببخشید دیر شد
امشب برات میریزم

این نظر توسط محمد مهدی حیدری در تاریخ 1392/11/30 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

شاید یا رو شارژ فرستاده ولی تو دیگه براش سکه نریختی.
پاسخ : شما هر جور دوست داری فکر کن

این نظر توسط محمد مهدی حیدری در تاریخ 1392/11/28 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

داداش من تو نظرات تشکر نمیبینم.میترسم.شارژ رو استفاده کنی.وسکه نریزی.
اخه چجوری با اسم تیم میتونی سکه بریزی.
پاسخ : برادرم شارژ هایی که فرستاده شده رو میبینی؟
دیگه تشکر هارو تایید نمیکنم

این نظر توسط محمد مهدی حیدری در تاریخ 1392/11/27 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

خوب الان من اینهمه چیزی که نوشتی رو انجام ندم.کلا شارژ و نام تیم و مقدارسکه لازم.همین
پاسخ : بله همین

این نظر توسط محمد مهدی حیدری در تاریخ 1392/11/27 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

کلا خلاصه بگو . من باید چیکار کنم.
پاسخ : یه کد شارژ 2000 تومنی همراه + اسم تیم + مقدار سکه ای که میخواید

این نظر توسط محمد مهدی حیدری در تاریخ 1392/11/26 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

من جدیدترین اپرا رو دانلود کردم.ورژن 19 ولی apply رو پیدا نمیکنم.اصلا نیست بالا سمت چپ هیچی نیست .میشه بگید از کدوم ورژن اپرا استفاده میکنید.
پاسخ : عزیز دل برادر من باید برات سیو کنم پس به خاطره همین شما نیازی به گزینه apply نداری

این نظر توسط محمد مهدی حیدری در تاریخ 1392/11/24 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

داداش بگو از کدوم ورژن اپرا استفاده میکنی.
پاسخ : آخرین ورژنی که هست

این نظر توسط سای در تاریخ 1392/11/21 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

یه در خواست دارم....
اول یه کارت شارژ 1000 تومنی برت بفرستم
تو هر چه قدر دوست داری سکه بریز (لطفا کم نباشه!)
بعدش 1000 تومن هم می دهم کاملش بکن قبول؟
پاسخ : ایرادی نداره

این نظر توسط بهاره در تاریخ 1392/11/20 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

کد شارژ همینجا بنویسم؟
پاسخ : بله

این نظر توسط مصیب کهت نارون در تاریخ 1392/11/18 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

سلام اسم تیمم شائولین تفت هستش
اینم رمز شارژ
3720 3802 4923 5984
پاسخ : دوست عزیز اگه صبر میکردی و کد شارژ رو مصرف نمیکردی سکه ها رو برات درست میکردم ولی متاسفانه صبر نکردی
من تازه پیامتو دیدم


کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبسایت فانی 2 راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 141
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 16,189
  • بخش MyFC